понеділок, 1 лютого 2016 р.


Я вдячна, що Ви завітали на мій блог Персональна хмара Ольги Миколаївни. Адже школа була, є і буде в житті кожного. Для учнів  це набуття знань, а для вчителів - книга життя, читаючи яку, сторінку за сторінкою, набираєшся безцінного досвіду. 
     Матеріали будуть корисними для учителів, учнів та батьків.

Стрімко змінюється час досягнення людства постійно розширюють межі знань, сфер діяльності людей, їх впливу на довкілля. Змінюються й самі люди. Учителям це відомо як нікому. Вони помічають кожного наступного року, що до школи приходять інші діти. Але саме діти і є орієнтиром розвитку вчителя, його професійного зростання, самовдосконалення.
Готуючи учня до самостійного життя, школа покликана навчити його ефективних прийомів одержання знань. Від цього надалі може залежати багато чого: доля, кар’єра, власне здоров’я., і здоров’я близьких, світогляд. Щоб навчити чогось, учитель сам повинен це вміти, уміти і знати багато чого, у тому числі навчатися, професійно вдосконалюватися, працювати творчо.
Із слів Сухомлинського В.О. «Творчість народжується там, де створюється сплав глибоких і міцних знань з досвідом практичної діяльності, який склався у процесі самостійної роботи, самовиховання і запозичений з майстрів педагогічної справи. Якою талановитою не була б людина, а якщо вона не вчиться на досвіді інших, то ніколи не буде хорошим педагогом».
У кожного свій досвід, свій погляд на це питання, я говорю про свій.

Немає коментарів:

Дописати коментар